Monday 19 November 2007

Uncharted: Drake's Fortune



本來呢隻 game 係 20 號先出, 但係 d 舖頭偷步, 一早已經放晒出o黎賣, 所以我星期六已經買o左. 雖然我少玩動作 game, 但係呢隻 game 我好鍾意, 係我最鍾意o既動作 game 之一, 已經好耐冇試過連續兩日勁打機, 一氣呵成由頭打到落尾爆機, 當爆機畫面出現o個時, 真係覺得好滿足.

呢隻 game 好似係遊戲機版本o既 National Treasure 咁, 故事講 Nathan Drake 想搵出同自己祖先 Francis Drake 有關連o既寶藏, 佢有個老老地o既 partner 叫做 Sully, 亦有個女記者叫 Elena 跟住佢, o係尋寶途中又有好多海盜想搶佢 d 地圖... 所以個故事就好似睇戲咁, 有追看性, 想一路睇發展落去會變成點, 而且個 presentation 又同個遊戲本身好夾, 由 game play 轉去 cutscenes, 再轉返去 game play o既轉折非常流暢, 而且個 game 又頭到尾都唔使 save (佢會自動紀錄), 所以會唔覺唔覺就坐o係度玩o左幾粒鐘. 故事以外, 角色亦非常吸引, 主角同個記者妹都好有性格, 有時又會出句抵死對白, d 配音又出色, 所以玩到中段, 已經變得好鍾意呢兩個角色, 變成想一路玩到爆機o既動力之一, 想睇佢地下場如何. 非常期望佢地出第二集, 延續呢 d 角色.

至於玩法, 主要有兩個部份, 一個係槍戰同埋爬o野搵路. 兩樣都幾好玩, 不過我就更加鍾意爬山搵路同埋解謎o既部份, 如果少 d 槍戰, 多 d 搵路解謎就更加合我口味. 其實就係好似 Tomb Raider 咁, 但係就出色好多, 唔會迷路, 槍戰o既控制亦流暢好多.

我兩日勁玩就爆機, 大概十個鐘咁上下. 其實都唔算好短, 比起 Bioshock 同 Metroid Prime 當然係好短, 但係比起 Resident Evil 或者 Metal Gears 就其實都差唔多. 呢個 game o既步伐非常之快, 所以玩到爆機o個時都覺得差唔多. 不過當然, 咁好玩, 的確係越長越好.

No comments: