Thursday 29 November 2007

逆轉裁判





NDS 出 d game, 十隻有九隻半係垃圾, 但係有個系列我好鍾意, 鍾意佢o既玩法, 角色, 故事, 對白; 第一集o既音樂亦非常出色, 可惜後來越走下坡. 呢個系列o係日本叫逆轉裁判, o係北美叫 Ace Attorney: Phoenix Wright. 呢個 game 入面幾個主要角色我全部都好鍾意, 特別o既係我連主角每一集o既頭號敵手我都好鍾意. 我未玩完第四集, 但係 so far 我最鍾意係第三集, 因為有好多驚喜, 可以控制主角已經死o左o個個女師父, 同埋第一集o個個敵手, o個幾個段落好好玩, 有新鮮感. 而第三集最後o個個故事亦係咁多集中最好o既一段故事, 個結局好感人. 其實呢個系列雖然 d 對白好多都唔正經, 成日搞笑, 但係 d 主角o既經歷都好悲慘, 不過亦因為咁, 而加倍得人鍾意.

成日聽有人講話會為o左 cooking mama 買 NDS, 佢地都痴線. 但係如果有人話為逆轉裁判買 NDS, 咁我覺得都合理, 因為角色故事都令人印象深刻, 只有少數好 game 可以做到呢點.

No comments: