Monday, 19 November 2007

每週必聽: 黃毓民頻道

人人都會有 d 每個星期, 又或者每日都做o既o野. 例如我咁, 以前小S 未去生仔, S.H.E o個條悶棍衰婆未o黎搞住晒之前, 我每日都會睇康熙來了, 同埋大小愛吃. 另一件我每個星期一都做o既事就係上 myradio.com 下載黃毓民個節目聽. 唔單止我, 連妹仔都好鍾意聽, 變o左毓民 fans.

其實都唔係個個星期都咁精彩. 有時佢講台灣, d 遠 d o既問題, 佢就會冇咁激. 但係有時講到香港, 大陸之類, 佢真係會講到上晒身, 搞到我地一路聽一路笑, 但係同時又覺得佢講得有 point. 而鍾意聽o既另一原因係因為香港已經冇好似佢咁大膽直接鬧人鬧政府, 陶傑去到盡都係曲線寸下寸下, 癲狗先係正貨. 同埋有時都會被佢講 d o野打動, 好似今日咁, 佢講到有 d 落選o既人打電話同佢道歉, 俾佢"反道歉", o個度真係可以 feel 到佢o既感情, 我就唔信係做戲囉. 佢話下年開始希望會每個星期做三日, 我都希望可以成事囉, 我一定聽.

1 comments:

Normal Audiences said...

黃毓民 messages...just little bit unfair to 陶傑..
at the end..
黃毓民 mention that 陶傑 didn't mess his up...
but 黃毓民 start the trouble first...

陶傑 really said:
「人?搵餐食,原諒佢啦。」

陶傑形容自己:
「我不是知識分子,我只是搵食分子,
跟在後面搵啖茶飯。」

he just give entertainment to audiences...

otherwise...he won't make money to support his family...
and can't survival in "881903"

actually,he got lot of pressures..
just we don't know..
because he know that...
money is important....

and 陶傑's group of friends...
don't even have the power like
黃毓民..

remember this case..
"他自稱年輕時,曾受黑社會新義安頭目向前養育之恩,所以與向前兒子、同為幫會中人的向華波有深厚交情。"....

so we can see the different...
both of them got different background...