Wednesday 14 November 2007

500 科大生無厘頭聲討校方

============================
500 科 大 生 聲 討 校 方

【蘋果日報】 科 技 大 學 化 學 系 博 士 生 葛 煒 煒 吊 頸 自 殺 身 亡 , 500 名 科 大 學 生 當 中 主 要 為 內 地 生 , 昨 日 向 校 長 朱 經 武 作 出 控 訴 , 指 摘 科 大 將 葛 煒 煒 由 博 士 貶 為 碩 士 , 其 指 導 教 授 徐 兵 又 決 定 離 開 科 大 , 導 致 已 患 有 抑 鬱 症 的 葛 煒 煒 對 前 景 感 徬 徨 , 最 後 走 上 絕 路 。 葛 煒 煒 雙 親 今 日 抵 港 辦 理 兒 子 身 後 事 。

研 究 生 出 路 不 足

不少 研 究 生 在 會 上 投 訴 , 科 大 未 設 研 究 院 , 對 研 究 生 就 業 及 心 理 照 顧 也 不 足 。 科 大 副 校 長 錢 大 康 說 , 校 方 正 研 究 成 立 研 究 院 , 為 研 究 生 提 供 更 全 面 的 照 顧 。

至 於 教 授 去 向 問 題 , 朱 經 武 說 , 單 是 商 學 院 今 年 已 被 挖 走 四 人 , 其 中 一 名 教 授 被 美 國 以 150 萬 美 元 ( 約 1,168 萬 港 元 ) 年 薪 挖 走 。 科 大 強 調 , 至 今 尚 未 收 到 徐 兵 的 請 辭 , 正 了 解 事 件 。
============================

d 人都痴痴地, 咁都有得投訴, 仲要投訴埋 d 白痴低能o野. 大佬, 你當初搵學校o個時乜唔知科大冇研究院o既咩? 而家入o左學先o黎投訴? 學術世界就係咁o架啦, 你有本事, 咪考間有研究院o既學校囉, 又或者你而家唔滿意科大冇研究院, 咪轉校去間有研究院個囉. 如果轉唔到, 只有怪自己唔夠人勁, 又或者投胎冇投去 d 大富之家, 投乜鬼訴?

投訴科大將人由博士貶為碩士又係無聊. 被貶o個個覺得無理, 好簡單 je, 咪轉校囉, 搵過間承認你學歷能力o既學校囉, 如果搵唔到, 只有怪自己之前讀得唔夠好, 又或者入錯 d 雞校. advisor 跳槽亦好平常 je, 其實根本係好事, 之前親自教你o個個人有第二間更好o既學校賞識, 你做到個咁o既人o既學生, 直頭係行大運啦, 第日佢幫你寫封 reference 都勁好多啦. 如果個 advisor 走o左就怕冇第二個接手, 咁就係擔心太多, 又或者只可怪自己點解入間學校 d 老師咁易俾人挖走. 當初入間好 d o既學校, 咪冇咁多老師成日諗住想走囉.

辣塊媽媽, 咁都投訴得一餐.

No comments: