Friday, 7 September 2007

老麥搵老襯

尋日係第一日開學. 今個學期我主要有幾樣o野做: 1) 九月中考 comps., 2) 考完 comps. 就考 mishnaic Hebrew, 3) 要讀一科 undergrad o既科, 叫做 Intro to Buddhism, 4) 完成兩個 research (其中一個已經做好, 不過想重寫), 準備下年去o個 d conference, 5) 做 TA.

我第一年o黎到 McMaster 要 TA o個科叫做 "death and dying", 係一科同聖經研究完全無關, 一科我一 d 都唔明o既科目, 但係我就仲要去教人, 仲要改人地 d essay 同 final... 老麥真係不知所謂. d 學生俾咁多錢讀一科, 但係佢地就派個乜都唔識, 亦唔願意教呢一科o既人去做 TA, 而呢 d 學生o係呢科o既成績就落o係呢個有可能知道得比 d 學生更少o既人手中. o係咪玩先?

今個學期比較好運, TA 一科叫做 "Death and Afterlife in Christianity and Judaism," 係聖經科, 好開心. 同埋個老師會有兩堂缺席, 所以我會代課, present 兩個題目, "Eschatology in Dead Sea Scrolls," 同埋 "4 Ezra". 兩樣都係我最鍾意o既題目, 超正! 不過下個學期就要 TA 科無厘頭o野, 乜乜道德科, 百分百肯定唔係聖經o野. 唉...

0 comments: