Friday 7 September 2007

老麥搵老襯

尋日係第一日開學. 今個學期我主要有幾樣o野做: 1) 九月中考 comps., 2) 考完 comps. 就考 mishnaic Hebrew, 3) 要讀一科 undergrad o既科, 叫做 Intro to Buddhism, 4) 完成兩個 research (其中一個已經做好, 不過想重寫), 準備下年去o個 d conference, 5) 做 TA.

我第一年o黎到 McMaster 要 TA o個科叫做 "death and dying", 係一科同聖經研究完全無關, 一科我一 d 都唔明o既科目, 但係我就仲要去教人, 仲要改人地 d essay 同 final... 老麥真係不知所謂. d 學生俾咁多錢讀一科, 但係佢地就派個乜都唔識, 亦唔願意教呢一科o既人去做 TA, 而呢 d 學生o係呢科o既成績就落o係呢個有可能知道得比 d 學生更少o既人手中. o係咪玩先?

今個學期比較好運, TA 一科叫做 "Death and Afterlife in Christianity and Judaism," 係聖經科, 好開心. 同埋個老師會有兩堂缺席, 所以我會代課, present 兩個題目, "Eschatology in Dead Sea Scrolls," 同埋 "4 Ezra". 兩樣都係我最鍾意o既題目, 超正! 不過下個學期就要 TA 科無厘頭o野, 乜乜道德科, 百分百肯定唔係聖經o野. 唉...

No comments: