Wednesday 22 August 2007

基督徒大戰哈利波特

頭先o係"基督教會網頁"上面見到有篇文章, 叫做 基督徒可以讀"哈利波特"嗎?

個作者胡志偉話, 唔單止呢篇文章, 佢仲開過講座討論呢個問題. 我唔係要講佢呢篇文章o既內容, 而係覺得好驚訝而家香港教會竟然有需要討論個咁o既 topic. 真係好痴線. 我一早就已經覺得, 雖然華人教會一向都當馬丁路德係神, 強調因信稱義當為律法, 而守律法就係最最最最差o既行為, 但係偏偏華人教會就最多o野唔可以做, 做呢樣o個樣都會俾人請去傾計, "關心"你. 如果你唔肯認錯 (即使係你認為自己冇錯, 因為聖經冇話你錯), 你就會被邊緣化, 牧師會o係祈禱會呼籲教友為你代禱, 希望你可以早日回頭...

而家仲搞到連邊本小說睇得邊本唔睇得都要討論? 咪咁痴線啦, 唔好俾自己 d 仔女睇電視, 出街, 同朋友講電話啦笨.

No comments: