Thursday 30 November 2006

問得好, 答得差

又係奇文共賞o既時候. 係真理報 2006 年十月號o既讀者問答, 由王順強牧師作答. 想睇全文可以自己 click 去睇, 呢度我只係 summarize 一下.

問題主要係"如何證明耶穌是神?" 牧師當然答話耶穌係神啦, 主要有六個理由: 1) "從耶穌的自稱及言論中說明祂是神", 2) "從祂所行的神蹟說明祂是神", 3) "從祂接受敬拜說明祂是神", 4) "從祂預言準確說明祂是神", 5) "從聖經的形容說明祂是神", 6) "祂從死裡復活說明祂是神".

以我睇, 六個理由都無厘頭到極.

1) 首先, 牧師列出超多佢話係耶穌自稱為神o既經文, 不過睇清楚 d, 其中九成都唔係耶穌話自己係神. 而且, 自稱自己係神, 咁又點? 自己話係就係呀? 曾灶才夠話自己係九龍皇帝啦, 咁唔通九龍真係佢管呀? 成龍夠話自己係好男人啦, 咁唔通我就要當佢係人呀? 假設耶穌真係有自稱為神, so?

2) 牧師話, "只有耶穌是神才能行神所行的神蹟". 就呢句說話, 我相信牧師係唔相信舊約聖經o既! 因為聖經大把故事講一 d 唔係神o既普通人一樣可以行神蹟. 以利亞, 以利沙, 摩西, 數都數唔晒.

3) 牧師話, 聖經好多地方話, 人唔可以敬拜神以外o既對象. 咁既然耶穌受人拜佢, 咁就證明佢係神啦. 白痴到痺, d logic 搞到亂晒籠. 神受人敬拜, 唔代表受人敬拜o既就係神o架嘛. 我夠可以話, 耶穌受人敬拜, 咁就證明佢有犯過罪, 做o左一 d 聖經講明唔可以做o既事. 而且, 秦始皇都受人敬拜啦, 大肚腩佛像都受人敬拜啦, 紅太陽毛主席都受人敬拜啦, so? 證明佢地都係神呀?

4) 牧師話, 耶穌預言準確就說明佢係神. 咁約拿 d 預言準唔準確呢? 以賽亞 d 預言準唔準確呢? 以利亞 d 預言準唔準確呢? 咁係咪就說明約拿, 以賽亞, 以利亞都係神呢?

5) 牧師話, 聖經將耶穌形容為神. 喂, 大佬, 我係信聖經o既, 咁使鬼你答我如何證明耶穌是神咩? 如果我係唔信聖經o既, 你開本聖經俾我睇, 咁有鬼用呀? 可蘭經夠話亞拉係真神啦, 佛教 d 波蘿耶子蜜瓜經夠話邊個邊個係真佛啦, so?

6) 牧師話, 耶穌從死裡復活, 咁就證明佢係神. 唉, 牧師呀, 聖經裡面有好多人都從死裡復活o架, 佢地全部都係神呀? 例如, 舊約o既以利沙, 新約o既耶穌同埋後來o既門徒, 全部都有故事講佢地令死人復活. 唔通全部o個 d 死人都係神呀?

No comments: