Thursday 31 August 2006

PS2 天才

真係另人難以相信, 尋日我一手一腳將部 ps2 分體, 仲將佢修理好!!!! 由細到大我都唔識做任何類任o既器械o野, 連車呔都唔識換, 老豆成日笑我姐手姐腳, 一 d 都遺傳唔到佢識整錶整車o既天分. 但係今次為o左部 ps2, 我可能真係突破o左自己o既小宇宙喎.

話說我一早就覺得 部 ps2 壞壞地, 有時會 read 唔到 d 碟. 咁尋日我中午出去買隻 xenosaga 3 返o黎啦(有 artbook 送!!!), 點知部機真係完全玩唔到隻碟喎, 其他舊碟都玩到, 但係呢個新 game 就完全唔得, 每次都出 disc read error. 我一早聽過呢個"disc read error", 係 ps2 o既天敵, 好似癌症咁, 出現係遲早o既事, 我部機玩咁多年先瓜柴算係壽終正寢. 咁我就諗, 咁不如去買部新o架啦, 反正而家都減晒價. o係呢個大前提下, 我就諗, o係網上搵到 d 教人修理部機o既 website, 咁反正都買新機, 不如試下有冇得救先啦, 就算將部機分體之後一腳唔覺意踢走晒 d 鏍絲, 到時再去買新機都唔遲.

咁我就開始啦. 我要做兩樣o野, 一樣係清下個 laser lens, 另一樣係較大 dvd 個 voltage. 打開部機都唔難, 係一味上鏍絲 je, 好在老豆之前逼我帶個鏍絲批返o黎. 不過去到要打開個 cd tray 個蓋就唔得 lar, 因為 d 鏍絲好細粒, 我屋企唯一一枝鏍絲批唔o岩用. 不過好在屋企過一個路口就 Canadian Tire, 所以就拿拿臨走落去買啦, 用 $4.50 買o左一 set 細細枝o既鏍絲批仔, 要買一 set 而唔係一枝係因為我分唔清 d size, 費事買錯又要再落過去. 咁返到屋企之後呢, 就繼續啦. 開o左個 cd tray 就見到個 lens, 其實都唔見有乜污糟, 用口吹幾o野, 用 d Q-tip 抹幾o野, 就當搞掂.

跟住呢, 就到玩個 voltage 啦. 呢個要反轉部機開個底, 都係好 easy, 之後見到兩塊銀色o野, 上面寫晒 d 嚇人字句, 又 biohazard 又呢樣o個樣, 不過理鬼得佢, 上走兩粒鏍絲就可以拎走佢地. 之後就見到入面有另一塊形狀古怪o既銀色o野, 我又好小心咁拎起佢, 因為上面有條 cable 痴住唔可以斷. 跟住呢, 就見到兩個窿仔, 左面o個個係 cd voltage, 右面就 dvd voltage. 人地話要再右面個窿仔順時針方向轉少少, 每次轉少少, 直到搵到個o岩o既 voltage 為止. 我就轉少少啦, 真係好少, 點知又係咁好彩, 再部機裝返好, 一試就玩到喎.

係, 而家我覺得自己好勁!!!!! 不過其實聽起o黎好似好複雜咁, 但係網上面有埋相睇, 照住做真係好簡單. 只要有兩支鏍絲批, 相信任何人都可以修到到自己部機.

No comments: