Monday 14 August 2006

The Jesus Papers



世界上有好多值得一睇o既書, 亦有好多好唔值得浪費時間去睇o既書. 呢本係屬於o個種知道冇壞, 但係唔值得花錢同時間o係上面o既書. 所以, 好醒目地, 我走去睇 d journal o既 review 就當係睇過, 果然如我所料, 真係一本廢書.

我一早就知道 M. Baigent 呢個名, 之前佢出過本書, 叫做 The Dead Sea Scrolls Deception, 話死海古卷遲遲唔 publish 係因為裡面有好多對基督教有害o既資料, 所以教庭用佢o既魔掌去阻止 d 學者 publish d 古卷, 呢個咁o既 theory 其實後來o係一齣荷里活鬼片 Stigmata 入面有出現 (係, 我成日睇鬼片...). 佢又真係幾好o野, 佢竟然可以知道 d 未 publish 兼夾全部用希伯來文同阿蘭文寫成o既古卷入面o既內容... 而佢認o左, 佢係唔識睇希伯來文同阿蘭文o既...

佢另一本出名o既書係 The Holy Blood and the Holy Grail, 本書就勁 lor, 探討耶穌點樣釘十字架會釘到死唔去, 後來仲娶埋 Mary Magdalene, 之後仲去埋法國生仔 tim. 一個類似o既故事後來都有o係, Da Vinci Code 入面出現.

到而家呢本, 食住 Da Vinci Code 同埋 Gospe of Judas 個勢出版, 當然唔會令佢o既讀者失望, 再度發揮佢o個種可以比美衛斯理o既想像力. 佢話喎, 佢"發現"o左一 d 出至耶穌本人手筆o既書信, 係耶穌寫俾 d 猶太人會堂o既, 裡面話自己唔係神個仔, 所以一路以來教會都係吹緊水, 呃人十一奉獻喎... 呢 d "Jesus papers" 當然唔係阿貓阿狗都可以去睇啦, 因為係一個以色列大有錢佬所有o既, 不過個有錢佬就帶佢去個大到可以行入去o既夾萬度睇過摸過. 佢話呢封信係o係 34 CE 寫成o既, 又話個有錢佬 owner o係幾十年前亦 show 過呢 d 信俾兩個好出名o既考古學家睇, 一個係超人 Yigael Yadin, 另一個係神人 Nahman Avigad, 佢地當然都話呢 d 信係堅o野, 直頭堅過石堅啦. 你估下我跟住o個句會話咩俾你知? 五, 四, 三, 二, 一, 開估: 冇錯, 呢兩個超出名o既考古學家當然都係已經死o左 gar lar.

唉, 呢條友仔寫 d 咁o既書, 本本都咁好賣, 本本都係 best-seller. d 人連 d 咁o既大話西遊都信得落, 我真係唔知現代人咁樣算唔算係"迷信".

No comments: