Monday 7 June 2004

成龍真偉大

頭先睇娛樂版睇到成龍一段"精彩絕倫"o既剖白...

===========================

談到吳綺莉,成龍說:「如果一個女人懷了我的孩子,卻為了我著想,一個人偷偷跑去柬埔寨,我會對這個女人感到愧疚,也會為了她的顧全大局豎起大拇 指,一個躲起來的女人跟一個威脅你的女人,你會選哪一個。」成龍表示吳綺莉讓他感到被設計,所以事情發生後,令他對兩母女充滿怨恨,直到他反省追究都是自 己的錯,才能釋懷。

===========================

好似成龍呢 d 人真係偉大, 多得有佢呢 d 咁自私自利兼夾冇腦無厘頭但係又鍾意大大聲講o野o既人, 我先知道自己其實算係一個有內涵o既有為青年. 嘩哈哈哈, 真係低能仔, 對自己家庭不忠搞婚外情搞到個女人大肚, 仲話個大肚婆應該為佢犧牲喎, 係咪拍功夫片o個時跌親個腦呀? 你話要人地為你犧牲, 你自己唔為人犧牲下?