Friday 13 February 2004

情人

時近"情人節", 應該寫一篇有關呢個節日o既文章.

以我愚見, 情人節乃係一個見不得光o既節日, 完全不適合情侶或者夫婦之間祝賀. 絕對係可免則免者, 最好連提都唔好提.

我自己作為一個男仔, 同我拍拖o既就係我"女朋友", 同我結婚, 一世食住我o既就係我"老婆", 不論點叫都唔可能係"情人"囉, 咁我又點可以同一個唔係我"情人"o既人過"情人節"呢? 如果我有一個"情人", 咁我咪即是獨自去偷歡?

邊個會過"情人節"呢? 當然係有情人o個d 死佬啦. "情人"也者, 一就係狐狸精, 一就係衣櫃裡的男人. 乃係"二奶"o既一個另類講法. 例如, 一個大肚腩老闆o係香港有一個正室, 名媒正娶者, o係大陸又包有一個二奶, 無媒苟合者; 正室就當然係"老婆" (或"黃面婆") 啦, 二奶先會叫做"情人"o架嘛. 難怪所有包二奶o既麻甩佬於情人節當日都會同老婆話公司開會, 然後去同情人歡度一夜. 可見之傑並非一味胡扯.

換句話講, "情人節"係一個並不適合拖友或夫婦祝賀o既日子, 因為"情人"跟本就係正派女子o既命中死敵.

基督徒過情人節就直頭係有失見證 tim 啦. [哈哈, 又加多一個"失見證"o既例子]

No comments: